نشان عدالت ...

 به واژه ی عدالت که می رسیم ناخودآگاه یاد مولا علی ع می افتیم، همان دلیرمردی که جز حق چیز دیگری را نمی دید! 

 

۶تیر ماه ۱۳۸۸ جناب رییس جمهور بر سینه بزرگ مردی نشان عدالت را نشاند ۱ که این بزرگوار امروز بار دیگر - به حق و عدالت - دین خود را به امام راحل عظیم الشأن ادا کردند و نشان دادند که عدالت فقط به مدال گرفتن و تمجید از سوی آنانی نیست که خود ناقض حق انقلاب و امام ره هستند. نامه ذیل ایشان به یادگار مفتخر امام عزیز - سید حسن خمینی (دامة عزّته)- جواب محکمی بود به آن کسانی که قوه تشخیصه و بصیرت آنان در زبان تلخ آنان تجمیع شده است 2 و از هر فرصتی جهت تسویه حسابهای سیاسی سوء استفاده می کنند3  و این اول بار نیست که به ساحت گرامی بیت شریف امام ره توهین می شود4 !!!

   

 

حضور یادگار محترم حضرت امام قدس سره الشریف جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسن خمینی دامت افاضاته


سلام علیکم


حادثه تلخ و ناگوار اهانت عده ای سنت شکن و اختلاف برانگیز در سالروز رحلت بنیان گذار عظیم الشان جمهوری اسلامی به آن جناب که خلف صالح و امید آینده بیت خمینی کبیر هستید، موجب تاسف و تاثر شدید گردید. اینجانب ضمن محکوم کردن عاملین،‌ مسببین و مباشرین این حادثه،‌ سلامتی و توفیقات روز افزون شما را در خدمت به اسلام و مسلمین از خداوند متعال خواستارم.


بی شک با همان صبر و استقامتی که جد مطهرتان داشتند و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی گردید، آنجناب نیز با تحمل این ناگواری اجر عظیم صابران را خواهید داشت و حسب وعده به حق الهی نیک نامی و حسن عاقبت از آن شما خواهد بود. انشاء الله.


محمد محمدی گیلانی


14 خرداد 1389 

--------------------- 

1) ‌آیت الله گیلانی مدال افتخار بر سینه ملت ایران است

2) سخنرانی سید حسن خمینی ناتمام ماند!

3) قطع سخنان سیدحسن خمینی نشانه چیست؟  

4) راز تخریب سیدحسن خمینی 

 

بعد نوشت:  

۵) پشت صحنه مراسم 14 خرداد و حوادث تلخ آن

نظرات 3 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

سلام.دوست عزیز کسی نمی تونه کسی را انقلابی نگه داره بلکه خود اشخاص باید خود را در مسیر انقلاب نگه دارندمردم ایران بی بصیرت نیستند کسانی که آنروز شعار دادند 20000 و30000نفر نبودند کل جماعت شعار دادند واین شعار به این معنا نیست که شعار دهنده ها از راه امام خسته شده اند بلکه خواستند بگویند که کسانی که از انقلابی بودن خسته شده اند نمی تونند در جایگاهی قرار بگیرند که جایگاه انقلابی ها هستش.کسی که در زمانی که به امامتوهین شد اصلا که موضع نگرفت بلکه انقلابی ها را متهم به این کار کرد کسی که با افرادی رفت وآمد میکنه که میگفتند باید امام به موزه تبدیل بشه.مردم اینها را دیده اند وبااین فکر وادیشه شعار داده اند.راه امام میشه فدای نوه امام بشه همانطور که راه پیامبر فدای بیت وهمسرش نمیشه.ارادت

باقری سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

سلام .در ضمن اگه دوست داشتین میتونین به این کلیپ همنظری بندازین.آقای صانعی گفتند که این مردم دچار جنون شده اند.ببینین این توهین به مردم با بصیرت نیست


http://www.4shared.com/video/cP6gG6RJ/14-3-89.html

یه منتقد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.kistiemaa.blogfa.com

سلام
ایشالا خوب باشین
بله دقیقا همین طوریه که گفتین
با اینکه یه انتقاداتی به ایشون وارده نسبت به عملکردشون تو این یک سال ولی با این حال دقیقا همینه که می گین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد