شعر امام ره در مورد بیت ایشان

اَحمد است از مُحمّد مُختار
که حَمیدش نگاهدار بُوَد (یا حمید بحق مُحمّد) 
فاطی از عرش بطن فاطمه است          فاطِر آسمانْش یٰار بُوَد
حَسن این میوۀ درخت حَسن                 مُحسِنش یار پٰایدار بُوَد
یاسر از آل پاک سبطین است                سرّ احسان وَرا نثار بُوَد
علی از بُوستان آل علی است               علی عٰالیش شعٰار بُوَد
                  پنج تن از سُلالۀ اَحمد                  شافع جُمله هشت و چار بُوَد
دخترم شعر تازه خواست ز من
مِعر گفتم که یادگار بُوَد 
 
 
  
شعر فوق در نامه ای از حضرت امام ره به خانم فاطمه طباطبایی (همسر مکرمه حاج سید احمد) آمده است. صحیفه امام- ج ۲۰ 
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

باقری چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com


سلام.دوست عزیز تشکر از لطف شماو همچنین نظرتان.در مورد جمعیت باید بگمکه فقط آنها نبودند بلکه آنهادنماینده استانهایی بودند که در انجا شرکت کردند.در ضمن اگه بخواین معیار بصیرت را محک بزنین 22بهمن در آن راهپیمایی بزرگ میشه فهمید که بصیرت مردم را.مردم نشان دادند که با امامبیعت کرده اند نه با نوه وبیت امام.خود مرحوم حاج سید احمد یکمصاحبه ای دارند که درآنجا می فرمایند که این مردم به خاطر سواد ومعنویت به ما احترام نمی گذارند به احترام اینکه منسوب به امامهستیم احترام میگذارند .خوب طبیعیه تا این مردمکسی را که در راه امام باشه احترام میکنند ودر غیره این صورت اعتنایی به آن نمیکنند واین امری مشخصه.سخنمن در اینجاست که چرا اینها فقط در جایی که بی احترامی به عکس امام از طرف سبزها میشه به این حدیث ووصیت امام گوش میدن؟اما جایی که به نوه امام اعتراض میشه بیانیه ها که نمی دن؟دوست عزیز خدتان را با این گفته ها که کار کی بود وغیره مشغول نکنین مقاممعظم رهبری به این سران گفته بودند که کار را شما آغاز میکنین اما از دست شما خارج میشه وشد آنچه ایشانفرموده بودند. بیت امام نه تنها در باب محکونیت این حرکت محکومنکرد بلکه آن را نقشه حزب اللهی ها معرفی کرد.البته این توتاریخ ثابت شده است که بعد ازرحلت بزرگ آن بیت نفوذی ها آنجا را به نقطه مقابل حرکت آن شخص تبدیل میکنند.چرا تا حاج احمد آقا زنده بودند بیت امام مشکل ساز نبودند؟چرا تا همسر امام زنده بودند مشکلی ایجاد نمی شد؟دوست عزیز حکومت ایران موروثی که نیست.امام در مورد نوه هایش به خصوص آن یکیکه در مشهد رفته بود وموضع ضد انقلابی گرفته بود چه فرمودند؟مگر نفرمودند که آنرا دست بسته بیارین تهران واگر دست به اسلحه برد ان رابزنید؟بله رسانه تازمانسکه امیال بعضی از دوستان را به جا بیاورد ملی است در غیره این صورت ملی نیست.ما هماز این رسانه ملی در شکایت هستیم که چرا آن مسائلی را که پشت پرده اتفاق می افتد را به مردم نشان نمی دهد تا مردم این نفاق داران پیچیده را بشناسند؟

باقری چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

دوست عزیز هیچ کس معصومنیست به جز حضرات معصومین وشخص احمدی نژاد هماشتباه دارد همانطور که شما ومن اشتباه داریم وما هم نباید اشتباهات دیگران راتوجیح کنیم اما اگر امر دایر باشید بین احمدی نزاد وخاتمی من احمدی نزاد را بع هزاران برابر خاتمی ارجح میدهم وباید اعتراف کنم که خاتمی برای من اصلا قابل احترام نیست اما این به این معنا نیست که به او بی ادبی میکنم .تئوسینهای اینها امروز در خارج از کشور چه ها نمیکنند؟تا راه امام روشن است تا ولایت فقیه هست وتا بیت امام در راه امامودراه ولایت فقیه هستند قابل احترامهستن مگر نه آنها هم سخنانشان مانند من یک سخن عادی به حساب میاد.بیت امامباید از دست انحصاری افرادی خارج بشنوطلحه وزبیرها در کنار بیت امام نفس میکشند.در ضمن شما به خدا پناه می برین از شر شیطاناما در سخنانتان بعضی چیزها را که معلوم نیست صدق وکذب بودن آن به قای احمدی نزا نسبت می دین واین تناقضه.ارادت

باقری چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

سلام. دوست عزیزتشکر از حوصله وتوجه تان به بحث. اما باید توجه داشته باشیم که مدرک دلیل بر حقانیت مطلب نیست.در مورد خاتمی باید بگم که فقط اینهایی که گفتی نبود خیلی چیزها هستش که در دوران آقای خاتمی اتفاق افتاد که یکی از آنها مهاجرانی هستش یکی از آنها کنفرانس برلین هستش یکی از آنها تحصن مراجع در قم بر علیه دولت آقای خاتمی هستش یکی از آنها آقای ابطحی هستش و............الی ماشاالله
در مورداینکه آقای احمدی نژاد این کار را انجام داده من هم دیده ام اما به نظرم شما این را بد متوجه شدین چرا که احمدی نزاد در مقام تبرک دادن به دیگران نبوده بلکه خواسته جفیه که نماد ارزشی ودفاعی برای ماست از آن تبرک بجوید که خواهشمندم به این مساله توجه منسد چراکه می گویند یک مدیری بوده که راننده ای داشته که وقتی داخل محوطه اداره می شده رانندش پیاده می شده ودر را ازبیرون باز میکرده تا رئیس پیاده بشه که این کار باعث اعتراض کارکنان به خاطر روحیه اشراف گرایی رئیس شد که آمدن پیش رئیس وآن را مطرحکردند اما رئیش باخونسردی گفت شرمنده دستگیره داخل ماشین خرابه ومن نمی تونم از داخل در را باز کنم لذا مجبورد برای پیاده شدن زحمت را به راننده بدم.دوست عزیز اگر احمدی نژاد را کافر نمی دانید باید که طبق احادیث تا جایی که می توانیم کارهای مومن را به صحت حمل کنیم البته این به معنای تعطیلی عقل وشعور نیست.دوست عزیز ای کاش اگر یقین به این نداری در مقام بیان نباشی الا اینکه واقعا داین را خودش بیان کرده باشد که در آن صورت اشتباهه.دوست بزرگوار عصبانیت جایی هستش که عقل ها ومنطق ها کارساز نباشه ومن این را در شما حس نمیکنم ومی بینم که بحث را به صورت آزاد وصبورانه ادامه میدین واین را همدر خودم نمی بینمکه عصبانی بشم لذا امیدوارم که این توهم عصبانیت وغیره برطف بشه چرا که من میگویم وشما هستین که در مورد گفته های من فکر کنید وهمانطور هم من.من در مقام همفکر کردن شما نیستم .اما برای هرچیزی نیاز نیست که صدرصد جواب درست کنیم بلکه باید حرف حق راشنید وبه آن عمل کرد. از لطف شما تشکر میکنم

تمام این چیزهایی رو که در مورد دولت خاتمی گفتید می دونم و شاید بیشتر هم میدونم. شما حق دارین دولت خاتمی رو نقد کنید چون به هر حال من هم قبول دارم خطاهایی صورت گرفته. ولی من خطر احمدی نژاد رو بسیار بیشتر می بینم چون احمدی نژاد داره انقلاب و ایران رو نه تنها از بیرون کشور بلکه از درون هم بهش ضربه میزنه.

در مورد چفیه ، یعنی می فرمایید من تصور کنم یه نفر همینجوری چفیه خودش را داده به احمدی نژاد که احمدی نژاد خودش رو با اون تبرک کنه؟ یا وسط اون جمعیت شلوغ احمدی نژاد به طرف گفته تو رو خدا چفیه ات رو بده من خودم رو با اون تبرک کنم؟ من متوجه نمیشم چطور باید در این مورد نظرم رو مثبت کنم!

یا در این تصویر :
http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M345235.jpg

تصور کنم احمدی نژاد خود را غرق در چفیه کرده بخاطر اینکه خود را متبرک کند؟

باقری چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

سلام.دوست عزیز ای کاش اگر فیلم این را دارین بفرستین تا همه چیز مشخص بشه .چراکه از این تصویر چیزی که شما میگین استفاده نمیشه.من نمی دونم شما از این عکس که میشه چندین احتمال را برداشت کرد چطورنظر خودتونو برداشت میکنید؟در این مورد فیلمش را اگر دارین بفرستین؟اینکه آقای احمدی نژاد داره کشور را از درون متلاشی میکنه شاید نظر شما باشه اما این دلیل بر واقعیت آن نمیشه.در هر حالی دوست بزرگوار اشتباهات را هیچ کس منکر نمیشود وما هم نمیتوانیم بگوییم اشتباه وجودندارد اما بین اینکه برای کسی اشتباه بسازیم وآنرا زیر نظروزیر زربین بگیریم با اونی که واقعا اشتباهه فرق دارندامیدوارم که خدا برای ما رحمکنه تا دچار اشتباه در امورات نشیم.تشکر از صبوری شما

اون تصویر از فارس نیوزه. فیلمش رو ندارم.
ولی فیلم یاسوج رو فکر کنم داشته باشم.

سعی می کنم در این مورد (لااقل در این مورد) مثبت فکر کنم، تا بعد چه پیش آید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد