خرده اندوه ها...

حدود ۱۰ روزی بود که به شدت با مسأله ای خاص درگیر بودم و علیرغم اینکه من آدمی مثبت اندیش و به زعم خودم منطقی هستم این آشفتگی، فشار روحی و جسمی زیادی بر من وارد آورد تا حدی که مجبور شدم به پزشک مراجعه کنم، گرچه نسخه پزشک رو استفاده نکردم و ترجیح دادم با صبوری و منطق مساله رو حل کنم. 

 

خدا رو شکر مساله تا حد زیادی حل شده.  

 

امروز باز هم به یاد این جمله ناب «نادر ابراهیمی» افتادم که : 

 ای دل! شرمت باد از این خرده اندوه هایی که گمان میبری حکایتی ست واقعا! 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دهنوی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.linknegar.persianblog.ir

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت برای افزایش بازدید شما با همکاری شرکت گوگل سیستم افزایش بازدید لینک نگار رو افتتاح کردیم. که می تونید در مواقع آپ شدن وبلاگ خودتون رو اون جا ثبت کنید تا بازدید وبلاگ تون چند برابر بشه. فقط قبل از ثبت نام قوانین رو خو ب بخونید تا روبات سیستم خدای نکرده لینکتون رو حذف نکنه. با تشکر

moh3en شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد