بغض استاد

 

بغض استاد افتخاری،  

هنرمندی که از هر دو سوی زخم خورد!   

 

 

  دانلود  

جرعه های تلخ ِ قهوه مدیری -۴

 

ادبیاتش با طنزهای دیگه قدری متفاوته! دیگه کسی نمیگه به بچه هامون حرفای بد یاد میده! بدآموزی داره... 

اما در عوض تلخی طنزش از پیش تلخ تره!!! 

 

در ضمن ---> «جانِ من، لطفا سی دیشو کپی نکنید... اصلش رو از سوپری سر کوچه بگیرید»! 

 

تیکه های تلخ قسمت ۴:  

دانلود تیکه اول  : اجبار به اعتراف جرم نکرده

دانلود تیکه دوم  : پادشاهی گوسفندچران با دوز و کلک

دانلود تیکه سوم   : اجبار به اعتراف خبرچینی برای فرنگ

دانلود تیکه چهارم  : عمر زیاد

 

پیدا...

او همین جاست، همراه تو و تو از حقیقت می گریزی زیرا خودت در میانی... 

 

آرام و ساکت بمانید... بیهوده نچرخید،بمانید، خیره به خورشید نگاه کنید. نه به شرق، نه به غرب، نه شمال و جنوب. اکنون او همین جاست...  

وَلِلّهِ الْمَشْرِقُ وَالْمَغْرِبُ فَأَیْنَمَا تُوَلُّواْ فَثَمَّ وَجْهُ اللّهِ إِنَّ اللّهَ وَاسِعٌ عَلِیمٌ  

 

 چیزی گم نشده که پیدایش کنید. پس چون گمراهان به دنبال پیدای پیدا نگردید.  

 وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ 

 

گرمایش را حس کنید، نورش را جذب کنید، از روشناییش بهره مند شوید، صدایش را بشنوید... 

 اللّه نور السموت و الارض  

کجایید ای شهیدان خدایی...

برخی چیزها در این دنیا واقعا شنیدنی و دیدنی ست، بطوریکه ندیدن و نشنیدن آنها شاید خسران باشد!  

سال گذشته (۱۳۸۸) مصاحبه ای با خانم فاطمه امیرانی ، همسر شهید حمید باکری انجام شد.  

فیلم زیر قسمتی از گفته های بسیار شنیدنی خانم امیرانی در مورد زندگی ایشان با شهید باکری ست. توصیه می کنم حتما ببینید و بشنوید.  

 

.. 

..  

تا حمید از خونه بیرون می رفت من اصلا تحمل اون خونه رو نداشتم...

منم معمولا می رفتم خوابگاه پیش دخترها یا خواهر حمید یا خونه مادرم... 

حمید وقتی بعد از مدتی از کردستان بر می گشت خب نمی دونست من کجام... 

بعد همه جا زنگ می زد دنبال من... میگفتن باز حمید فاطمه رو گم کرده... بعد یه انتقام خوبی ازم گرفت! 

اون منو زود پیدا میکرد در عرض دو سه ساعت...ولی من ۲۵ ساله که ...

 

  

دانلود مصاحبه با خانم فاطمه امیرانی، همسر شهید باکری.