دو سوال، یک فرضیه، چند پیشنهاد!

 

در خبرها آمده بود که طی زلزله اخیر در روستاهای کرمان، استاندار مربوطه افاضات کرده اند که :  

مردم معتقدند نصب عکس محمود احمدی نژاد باعث شد دیوار یکی از منازل مناطق زلزله زده تخریب نشود. 

 

حال دو سوال: 

۱-  اگر واقعا احمدی نژاد ابهت یک امام زاده را دارد پس چرا نیروی اهورایی ایشان از «تمام خانه» محافظت نکرد تا آن صاحبخانه ی فلک زده، خانه خراب نشود؟!!! 

 

۲- اگر جناب مستطاب اینقدر مقدس هستند پس چرا خانه هایی که در آن قرآن بود هم ویران شده؟! یعنی ایشان نعوذ بالله از قرآن هم بالاتر است؟!

  

یک فرضیه: شاید اصلا این دیوار با آن عکس تابلو شده روی آن پیام مهمتری و اصیلتری  داشته باشد مثلا اینکه مردم ساده دل ایران تصور نکنند اگر عکس احمدی نژاد را روی دیوار خانه خود بچسانند خانه خراب نخواهند شد!!! 

  

یک پیشنهاد: حال گیریم که سخن گرانبهای این استاندار نمک پرورده درست باشد، پس بهتر است به تمام ایرانیان مقیم در داخل و خارج از کشور پیشنهاد کنیم از این عکس در جاهای مختلف استفاده لازم را بکنند:  

 

۱- برای اینکه هر ۴ دیوار و همچنین سقف خانه خود را از بلایای طبیعی و غیرطبیعی (چه مترقبه و چه غیر مترقبه) حفظ نمایند، روی همه قسمتهای خانه، عکس جناب مستطاب را بچسبانند.  

 

۲- روی درب باک بنزین ماشین هایشان نیز بچسبانند تا هم بعنوان دزدگیر عمل کند و هم از خطرات سهمیه بندی بنزین و نرخ های جدید در امان باشند! 

 

۳-زیر شیشه میز کار خود هم بگذارند تا خدای نکرده سایه شوم بیکاری بر سر آنها ننشیند!

 

۴- توی کیف پول خود هم یک قطعه ۴*۳ آن را قرار دهند تا به برکت طرح تهوع ِ اقتصاد ِ بیمار (ببخشید تحول اقتصاد بیمار) مملکت، زندگیشان پر برکت شود! 

 

۵- از آنجایی که شبهه آمدن زلزله در تهران بسیار شدید است توصیه می کنیم جناب قالیباف دستور دهند یک بادکنک گنده ی غول پیکر از تصویر جناب مستطاب درست و  بر بالای سر شهر تهران هوا کنند (نخ آن را هم به برج میلاد محکم کنند) تا این شهر فلک زده هم از آسیب زلزله به دور باشد!